Countdown to the kickoff – Tiedotusta ja sisältöä

20.05.2016, 22:44

Crocodiles on vahvistanut taustatiimiään tekemällä sopimuksen mediasisällön tuottamisesta, osallistumisesta seuran markkinointiin ja ottelutapahtumien kehittämiseen jo aiemminkin seuran kanssa yhteistyössä toimineen Olli-Matti Matihaltin kanssa.

Vaikka sopimus onkin alustavasti kauden mittainen, on siinä myös optio viiden seuraavan kauden toiminnasta. Jatkosopimus pyritään saamaan valmiiksi jo kauden aikana, mahdollisesti jo kesähelteiden aikaan.

– Pitkään jumppasimme eri asioita sellaisiksi, että molemmat osapuolet ovat sopimukseen tyytyväisiä. Me tiedämme mitä me saamme ja mitä halusimme. Olemme tyytyväisiä nyt solmittuun sopimukseen. Kaikki ne, jotka ovat vierailleet sivuillamme tai käyneet sosiaalisen median tileillämme tietävät, että meiltä löytyy sekä laatua, että määrää, iloitsi edustusjoukkueen manageri Ari Havulehto.

– Olli-Matti tekee jatkossakin meille laadukkaat painotuotteet, päivittää nettisivuja, hoitelee asiaa Facebookiin, työstää kuva- ja videomateriaalia niin seuran omille sivuille, kuin some-kanavillekin. Uskallan väittää, että sisällöllisesti meidän kokonaisuutemme on varmasti yksi parhaista lajin parissa koko Suomessa sarjatasoon katsomatta, ellei jopa paras, hehkuttaa Havulehto.

– Tämä sopimus oli meille tärkeä juttu koko seuraa ajatellen. Nyt ei puhuta ainoastaan edustusjoukkueesta, joka tietenkin on näkyvin osa meidän toimintaamme, vaan koko seurasta. Olli-Matti on jo aiemmillakin kausilla jeesannut meidän junioripuoltamme monin tavoin ja sama tahti tulee jatkumaan tulevaisuudessakin, Havulehto jatkaa.

Viime kaudella tuotiin nettiin GreenZone –makasiiniohjelma, joka ei ole varsinaisesti Crocodilesin tuotantoa, mutta likeltä liippaa. Myös se on saamassa jatkoa tällä kaudella ja ajatuksena on laajentaa myös sen kuvioita.

– Oli hieno homma, että päästiin sopimukseen ja samalla varmistui se, että GreenZone tulee uusien visioiden ja kuvioiden kanssa esiin tällä kaudella. Mielestäni se oli jotakin sellaista, mitä suomalainen jenkkifutis on kaivannut ja pyrimme täyttämään tuon mustan aukon myös tämän vuoden aikana, iloitsi puolestaan seuran markkinoinnissa vahvasti mukana oleva Jari Jalava, yksi GreenZonen synnyttäjistä.

– Kun teemme laadukasta sisältöä, olemme väistämättä kiinnostavampia meidän kaikille sidosryhmillemme. Se pitää sisällään niin oman väen ja lajifriikit kuin muutkin kannattajat, mutta myös meille todella tärkeän segmentin, eli yhteistyökumppanimme. On selvää, ett’ määräkin on tärkeä juttu, mutta myös se, että sisältö on tuotettu taidollisesti hyvin, muistuttaa Jalava.

Olli-Matti Matihalti on ollut seuran toiminnassa mukana paria pätkää lukuun ottamatta jo divarikausilta lähtien ja kirjoittanut myös seuran historiikin.