Crocodiles edustus
Juniorit
Crocodiles naiset
Cheerleaders
Uutiset 2012   Uutiset 2011   Uutiset 2010   Uutiset 2009   Uutiset 2008   Uutiset 2007

Uutiset

30.06.2016
Esittelyssä Stein Ulve ja Eevia

Eevia main logo circleEsittelyssä Stein Ulve ja Eevia
Crocodiles solmi tälle kaudelle mittavan sopimuksen Eevian kanssa. Jouppilanvuoren tekonurmesta käytetään nimeä Eevia Areena kun siitä puhutaan Crocodilesin yhteydessä. Yhteistyö ei kuitenkaan rajoitu vain siihen, vaan jatkossa on luvassa muutakin kuin tarra kypärässä tai mainos pelipaidassa.

Jututimme yhtiön edustajaa, Stein Ulvea.

1. Kerro hiemanEeviasta ja siitä, miksi päätitte lähteä mukaan Crocodilesin toimintaan?
- Eevia toimittaa orgaanisia terveystuotteita saatavilla olevista arktisista luonnonmateriaaleista. Lisäksi markkinoimme useita erilaisia käyttäjille suunnattuja tuotteita, joilla on terveyteen vaikutusta. Päätimme lähteä sponsoroimaan Crocodilesia koska arvostamme avointa ilmapiiriä, sekä valmentajien ja vanhempien rentoa asennetta verrattuna moneen muuhun urheilulajiin.Sen lisäksi pelaajien ja erityisesti nuorten monenlainen tausta, heidän monenlainen kokonsa ja kuntonsa vaikuttivat siihen, että mielestämme Crocodiles oli paras valinta kaupungissa kun puhutaan nuorista. Eevia arvostaa Crocodilesin luonnollisuutta ja maanläheisyyttä ja ne ovat myös omia arvojamme.

2. Mikä on teidän suhteesnne amerikkalaiseen jalkapalloon ylipäätään?
- Perustaja, Stein Ulve, asui Yhdysvalloissa opiskellessaan ja asui University of Oregonin (The Ducks) kampuksella yhdessä jenkkifutaajien kanssa ja peli alkoi kiehtoa. Myöhemmin hän alkoi seurata NFL:aa ja nyt omat lapset pelaavat lajia.

3. Mitä me voisimme seurana tehdä paremmin promotaksemme Eeviaa?
- Ainakin sen, että Crocodiles voisi tehdä esimerkiksi kuponkikampanjoita peleissään ja me voisimme puolestaan tulla peleihin promoamaan tuotteitamme. Me voimme yhdessä korostaa täydellisen ravinnon merkitystä raskasta, aktiivista ja vaativaa urheilua harrastettaessa. Eevian tuotteet auttavat turvallisesti palautumiseen maitohappojen iskettyä lihaksistoon ja ovat luonnollisia ratkaisuja fyysisten haasteiden rasittaessa urheilijan kroppaa. Näin pystytään takaamaan paras mahdollinen lisäravinteiden käyttö ilman dopingia, terveellisesti ja turvallisesti hyvän terveyden ja hyvien suoritusten aikaansaamiseksi.

4. Miten usein seuraat pelejä?
- Kolme-neljä matsia vuodessa, useamminkin jos se vain on mahdollista.

 

1. Please, tell us a little bit of Eevia health and why did you decide to start promoting it with the Crocodiles/Stadium?
Eevia provides organic health ingredients from sustainable, natural raw materials from the Arctic. We also market several lines of consumer products with special health effects and qualities. We decided to sponsor Crocodiles because we appreciate the open atmosphere, the relaxed attitude of the coaches and parents compared to other sports and the versatile background of the kids from all types of physical shapes and conditions, which makes Crocodilles the best sport in town to develop happy, sound and healthy citizens with a wider perspective than only sport, out of our youngsters. Eevia appreciate the natural and down to earth approach and values being similar to our own ones.

2. What is your relation to American football?
The founder, Stein Ulve, lived in the US during studies and lived with University of Oregon (“The Ducks”) footballplayers and got fascinated by the game. Later followed NFL and also had kids playing on crocodilles.

3. What could we as a club do to promote Eevia more?
We could engage in some mutually beneficial programs, such as Crocodilles marketing our products via cupons and Eevia promoting products at the games. We can do more to highlight the importance of complete nutrition when you are doing very active sports, and especially how sports people need to look at the heavy oxidation burden and how products from Eevia can be safe and natural solutions to such physical challenges, including how to ensure safe use of food supplements to ensure good health and physical performance, which are not regarded as doping.

4. How often do you follow the games live?
Three – four games per season, more if possible.


Takaisin uutisiin


  • mainos__05
  • mainos__07
  • mainos__06
  • plu
  • mustajarvenliikenne
  • eepee
  • amarillo
  • abc
  • joupiska
  • epkk
  • se
  • pop
  • orat
  • marttilankortteeri
  • komiakaupunkiseutu
  • tuoretie
  • tms

 

  • tt-2
  • Eevia main logo circle
  • sponssibox

 

  •                                  Investium_2016_vaaka_RGB300
  • Investium_2016_vaaka_RGB300
  • Eevia main logo circle